1. pokal Varensvet v kombiniranih plankih – 24. marec 2018

0

PRAVILA ZA TEKMOVANJE V KOMBINIRANIH PLANKIH

Ime tekmovanja: 1. POKAL VARENSVET V KOMBINIRANIH PLANKIH 2018

Kraj in čas dogodka: Ljubljana, 24.03.2018

Organizatorji: IVK/Slovensko združenje za varen svet

Tekmovalne kategorije so ločene po spolu in starosti:

Moški: A: 16-20 / B: 21-30 / C: 31-40 / D: 41-50 / E: 51-60 / F: 61+

Ženske: A: 16-20 / B: 21-30 / C: 31-40 / D: 41-50 / E: 51-60 / F: 61+

Prijave in dodatne informacije: do 20.03.2018 na E: info@varensvet.si, andrej.kovacic@varensvet.si

Pri prijavi potrebujemo ime in priimek, kontaktni email naslov in leto rojstva.

Prijavnina: 10,00 EUR (bo namenjena za delovanje Združenja za varen svet)

Tekmovanje poteka v kombiniranih plankih in sicer se tekmovalec lahko poslužuje spodnjega, zgornjega ter obeh bočnih plankov, pri čemer je cilj, da v teh položajih ostane čim dlje. Kontakt s tlemi je dovoljen le od komolcev proti dlani/na dlaneh in na stopalih.

V primeru, da se tekmovalec spusti ali zdrsne/pade na tla na druge dele telesa, je njegovo tekmovanje zaključeno. V tem primeru se šteje rezultat do tistega časa.

Zmagovalec je tisti, ki v kombiniranih plank položajih zdrži najdlje.                   

Med tekmovanjem sta prisotna dva sodnika. Podelitev medalj in pokalov bo po zaključku tekmovanja. Prvi trije tekmovalci v vsaki kategoriji dobijo medalje. Absolutni zmagovalec in zmagovalka izmed vseh starostnih kategorij z najboljšim rezultatom prejmeta zmagovalni pokal v trajno last.

Priporočljiva oprema: udobna športna oblačila, obutev in brisača.

Tekmovanje poteka na lastno odgovornost, organizatorji ne prevzemajo nobenih pravnih ali odškodninskih odgovornosti v primeru poškodb ali drugih zadev, ki se med tekmovanjem zgodijo tekmovalcu ob neupoštevanju pravil in navodil tekmovanja.

“Plank” je ena najboljših vaj za krepitev telesa, in je ob pravilnem izvajanju primerna za vse generacije, ter enostavna in varna vaja, s katerimi med drugim krepimo skupine mišic, ki pomagajo ščititi hrbtenico in boke. Z izvajanjem te vadbe krepimo vse skupine trebušnih mišic, kar nam zelo pomaga pri stabilizaciji telesa. Prav tako  se med izvajanjem krepijo hrbtne, ramenske in prsne mišice, mišice zadnjice, sprednje mišice stegen in goleni, ter mišice rok.

Pri izvajanju potrebujemo le ravno podlago in zelo malo prostora. Vaja vam zaradi velike intenzivnosti tudi ne bo vzela veliko časa, boste pa z njo pokurili kar nekaj kalorij.

Če si želite, da bi “plank” postal del vaših vadbenih aktivnosti, si morate narediti mesečni načrt, ter počasi stopnjevati izvajanje. Ob tem pa so seveda zelo pomembne vaje, s katerimi predhodno okrepite mišične skupine, ki ji pri izvajanju najbolj potrebujete, da zdržite čim več časa na rokah.

Ko pa osnovna vaja s časom postane enolična, in so osrednje mišice pripravljene na večje izzive, se lahko lotimo kombiniranih ali dinamičnih vaj, in vključimo še različne variacije, kot je bočni, zgornji “plank” itd.

Nekatere raziskave so pokazale, da so dve največji mišični skupini, hrbet in noge ter kombinacija trebušnih mišic zelo pomembne pri izvajanju nalog policistov (tudi ostalih poklicev, ki opravljajo podobne naloge, varnostniki ipd).

To pomeni, da je zelo pomemben razvoj in krepitev tovrstnih mišičnih skupin za opravljanje nalog in zmanjšanje poškodb pripadnikov varnostnih in obrambnih struktur, kar lahko dosežemo z rednim izvajanjem kombiniranih plankov.

Vabljeni vsi, ki vas tovrstna aktivnost zanima, ste v tem že aktivni, ali bi si želeli biti. Še posebej vabljeni pripadniki in pripadnice varnostnih in obrambnih struktur (varnostniki, mestni redarji, policisti, vojaki itd), pri katerih je krepko telo osnova in zelo pomembno pri opravljanju nalog.

Foto/slike: Pixabay/WorkoutLabs.com (dovoljene variacije: zgornji, spodnji, bočni plank)

Deli z ostalimi.

Komentarji so onemogočeni.